Wirtualna Polska laureatem konkursu IAB Creative Showcase

Teaser

Kreacja WP.PL dla Reebok Yoga&Dance zwyciężyła w wiosennej edycji konkursu na najbardziej twórcze i nowatorskie rozwiązania reklamowe

Specjalizujący się w niestandardowych rozwiązaniach reklamowych Dział Akcji Specjalnych Wirtualnej Polski (DAS) został ponownie doceniony przez branżę. Kilkakrotnie wcześniej wyróżniany, teraz zwyciężył w konkursie IAB Creative Showcase. Nagrodzony format reklamowy DAS to expandowany skyscraper/ toplayer w kampanii Reebok Yoga&Dance, przygotowany na zlecenie domu mediowego Hypermedia.

Jak zaprezentować kolekcję odzieży Reebok Yoga&Dance i jednocześnie zainspirować internautki do ćwiczeń? Aby osiągnąć ten cel, Wirtualna Polska przygotowała format rich mediowy, dzięki któremu najnowsza kolekcja Reebok Yoga&Dance mogła zostać przedstawiona interaktywnie. Na potrzeby kampanii przygotowano dwie linie kreatywne, oddzielnie promujące serie Reebok Yoga i Reebok Dance oraz nakręcono osiem filmów z udziałem młodych kobiet, których pasją jest joga lub taniec. Każdą z pań ubrano w odpowiedni komplet odzieży z promowanej kolekcji Reebok, a z poziomu kreacji internautka mogła od razu przejść do e-sklepu oraz na profil marki na Facebooku.
 
Użytkowniczka, klikając w eksponowane na stronach WP.PL buttony prezentujące zestawy ubrań Reebok, uruchamiała interaktywny materiał wideo, którego bohaterką była joginka lub tancerka. Aktywne, młode, kobiety opowiadały o swojej pasji do tańca lub jogi, określając ją „sposobem na życie” – wyjaśnia Anna Zawadzka, Kierownik Zespołu Rozwiązań Kreatywnych Działu Akcji Specjalnych. – Pokazywały jednocześnie zestawy asan lub tanecznych kroków w stylu, który najpełniej oddawał ich podejście do fitnessu – dodaje.

Kampanie rich mediowe to oczywisty wybór, jeśli chcemy w ciekawy sposób wypromować markę i zaangażować użytkowników – mówi Ewa Doligalska z Działu Akcji Specjalnych, Specjalista ds. Rozwiązań Kreatywnych. – Wyższe od estymowanych statystyki akcji osiągnięte w ramach formatu wskazują, iż storytelling skutecznie przyciąga i utrzymuje uwagę internautów – dodaje.

Projekt: Reebok Yoga&Dance (rich media)
Klient: Reebok
Realizacja: Dział Akcji Specjalnych WP.PL oraz Dział Graficzny WP.PL na zlecenie domu mediowego Hypermedia
Emisja kampanii: maj-czerwiec 2013

Organizatorem konkursu IAB Creative Showcase, którego celem jest m.in. promocja najbardziej innowacyjnych kreacji reklamowych, jest Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. Co kwartał oryginalne i twórcze formaty reklamowe są oceniane przez jurorów, wśród których znajdują się eksperci z branży interaktywnej, marketerzy oraz reprezentanci domów mediowych.

Linki testowe do nagrodzonej kreacji:

Linia Yoga
•    skyscraper
•    toplayer

Linia Dance
•    skyscraper
•    toplayer

Źródło Wirtualna Polska SA. Dostarczył netPR.pl
Authors

Related posts

Top