IT i technologie LIFESTYLE

Wyniki lipcowego konkursu TEN by Fotolia 3

Data publikacji: 2014-08-11
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wyniki lipcowego konkursu TEN by Fotolia 3
Kategoria: LIFESTYLE, IT i technologie

Bank zdjęć Fotolia, twórca Kampanii TEN by Fotolia, ogłasza zwycięzców lipcowego konkursu, zainspirowanego projektem „Surf in the City”. Laureatami zostali Javier Consuegra z Hiszpanii w kategorii fotograficznej oraz Hiroki Ogasawara z Japonii w kategorii graficznej.

Wyniki lipcowego konkursu TEN by Fotolia 3 LIFESTYLE, IT i technologie - Bank zdjęć Fotolia, twórca Kampanii TEN by Fotolia, ogłasza zwycięzców lipcowego konkursu, zainspirowanego projektem „Surf in the City”. Laureatami zostali Javier Consuegra z Hiszpanii w kategorii fotograficznej oraz Hiroki Ogasawara z Japonii w kategorii graficznej.

Istotą ogłoszonego konkursu było stworzenie pliku .PSD lub zdjęcia w oparciu o temat „Sporty w przyszłości”. W konkursie udział mogli wziąć zarówno fotografowie, jak i graficy, którzy zainspirowali się lipcową pracą Kolekcji TEN, czyli „Surf in the City” autorstwa fotografa Paula Ripke i ilustratora Nika Ainley’a.

Po raz kolejny różnorodność i oryginalność zgłoszonych prac w obydwóch kategoriach wywarła duże wrażenie na jury, podkreślając wyrazistość i kreatywny talent społeczności TEN. Gratulujemy zwycięstwa Javierowi Consuegra w kategorii fotograficznej oraz Hirokiemu Ogasawara w kategorii graficznej!

Javier Consuegra wygrywa te wspaniałe nagrody ufundowane przez naszych partnerów, w tym: 
– 1 x tablet Wacom Intuos Pro M
– 1 x 3-miesięczna subskrypcja Adobe Creative Cloud
– 1 x drukarka Roland VersaStudio BN-20
– 1 voucher Exaprint o wartości 200 €
– 1 x szablon Template Monster (pojedyncza licencja) + dedykowane usługi o wartości 300$
– 1 x roczny abonament Fotolia (25 pobrań miesięcznie)

Hiroki Ogasawara zdobywa ten rewelacyjny zestaw nagród: 
– 1 x 3-miesięczna subskrypcja Adobe Creative Cloud
– 1 reflektor Westcott 43 "Octogonal Apollo Orb
– 1 voucher Exaprint o wartości 200 €
– 300 kredytów Fotolia do wykorzystania na Fotolia.com

Dziękujemy wszystkim, którzy zgłosili do konkursu swoje prace i zdjęcia. Bardzo doceniamy wysiłek i wyobraźnię, które są widoczne w każdym projekcie. Kolejny projekt Kolekcji TEN dostępny będzie 10 września, a kreatywny konkurs oparty na nim startuje już 12 września.

Więcej informacji o kampanii oraz konkursie można znaleźć na Facebooku, Twitterze oraz stronie www.tenbyfotolia.com

O projekcie TEN Fotolia

Kolekcja TEN to edukacyjna inicjatywa, która powstała przy współpracy Fotolii z dwoma wspólnotami graficznymi – Wisibility i Amkashop. Przez kolejnych 10 miesięcy użytkownicy internetu mogą pobrać za darmo, przez 24 godziny od momentu publikacji, plik .PSD z pracą jednego z 10 światowej sławy artystów cyfrowych, które powstały na bazie zdjęć z Fotolii. Użytkownicy internetu w każdym kolejnym miesiącu trwania projektu będą mieli dostęp do pliku .PSD, w którym będzie można zobaczyć wszystkie warstwy i wykorzystane techniki. Projekt TEN wspierają międzynarodowi partnerzy Adobe i Wacom, a także lokalni Wilogo, EIZO oraz Eduweb.pl.

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Wyniki lipcowego konkursu TEN by Fotolia 3 LIFESTYLE, IT i technologie - Bank zdjęć Fotolia, twórca Kampanii TEN by Fotolia, ogłasza zwycięzców lipcowego konkursu, zainspirowanego projektem „Surf in the City”. Laureatami zostali Javier Consuegra z Hiszpanii w kategorii fotograficznej oraz Hiroki Ogasawara z Japonii w kategorii graficznej.
Hashtagi: #LIFESTYLE #IT i technologie

Similar Posts