Wirtualna Polska z drugim webinarium z cyklu „Think mobile” (relacja)

Teaser

Biuro Reklamy WP.PL zrealizowało już drugie bezpłatne webinarium z cyklu „Think mobile”, którego celem jest prezentacja możliwości nowego, dynamicznie rozwijającego się kanału reklamy mobilnej.

Wykorzystanie mobile w komunikacji 360 stopni było tematem drugiego webinarium, które odbyło się w ramach cyklu bezpłatnych szkoleń przygotowanych przez Wirtualną Polskę.

Konferencja online, która miała miejsce 27 września, skierowana była do pracowników domów mediowych, agencji reklamowych, firm analitycznych – klientów Biura Reklamy WP.PL oraz marketerów z branży internet.

Gość spotkania – Katarzyna Bednarska, niezależny ekspert z sieci reklamowej Optizen Labs – przedstawiła sposoby dotarcia do różnych grup docelowych poprzez mobile oraz omówiła wykorzystanie go w różnych kanałach komunikacji. Opowiedziała również o dobrych praktykach oraz metodach pozwalających zwiększyć potencjał urządzeń przenośnych.

Webinarium odbyło się na platformie clickmeeting.pl. Patronem wydarzenia był serwis nowymarketing.pl.

Materiały i relacja:
Prezentacja
Zapis wideo wydarzenia

Źródło Wirtualna Polska SA. Dostarczył netPR.pl
Authors

Related posts

Top