W Polsce otwarto dwutysięczny sklep ODIDO

Teaser

Warszawa, 2 lipca 2013 r.: jedna z najdynamiczniej rozwijających się sieci franczyzowych w Polsce ogłosiła otwarcie dwutysięcznego sklepu. Z tej okazji zaplanowano szereg działań marketingowych oraz reklamowych.

Firma MAKRO Cash & Carry wprowadziła franczyzową sieć sklepów ODIDO na rynek w 2011 roku, aby jak najskuteczniej podnosić konkurencyjność polskich detalistów. Sieć ODIDO stanowi naturalną kontynuację Programu Partnerstwa i Wsparcia dla Handlu, w ramach którego od kilku lat MAKRO prowadzi dla polskich detalistów szkolenia i liczne przebudowy sklepów. Koncepcja franczyzowa ODIDO została zaprojektowana tak, aby pomóc osiedlowym sklepom skutecznie konkurować z dyskontami oraz hiper i supermarketami i przede wszystkim skutecznie spełniać oczekiwania klientów tego formatu sklepów. David Boner, Prezes MAKRO, zwraca uwagę na dużą rozpoznawalność i zaufanie, którym klienci darzą markę ODIDO, co przekłada się na wartość koszyka zakupowego i częstotliwość odwiedzania placówek tej sieci. – Według raportu HiM z zeszłego roku prawie połowa klientów ODIDO odwiedza sklepy sygnowane tą marką codziennie lub częściej niż raz dziennie i kupuje jednorazowo więcej niż cztery artykuły – dodaje. Jacek Jarzębski, właściciel 2000. sklepu ODIDO jest przekonany, że w obecnych trudnych warunkach rynkowych właściciele sklepu mają zdecydowanie większą szansę stabilnego rozwoju czy wręcz przeżycia pod skrzydłami dużego i wiarygodnego gracza.

W związku z otwarciem dwutysięcznego sklepu zaplanowano szereg działań promocyjnych, zarówno  w halach MAKRO w formie kampanii radiowej, materiałów POS oraz kampanii w In-storeTV jak również kampanię ATL w regionalnych mediach. Kampanię z okazji otwarcia dwutysięcznego sklepu ODIDO MAKRO Cash & Carry realizuje we współpracy z agencją 3M Projekt oraz domem mediowym MGA.

 

ODIDO jest jedną z najdynamiczniej rozwijających się ogólnopolskich sieci sklepów, która działa od 2011 roku i zrzesza obecnie 2000 placówek z terenu całej Polski, zarówno w miastach, jak i na wsi. W 2011 roku sieć otrzymała nagrodę „Hermes” w kategorii Odkrycie Roku przyznawaną przez redakcję „Poradnika Handlowca”, w 2012 sklep ODIDO w Halinowie zdobył tytuł najlepszego sklepu
w plebiscycie redakcji „Wiadomości Handlowych”. W 2013 roku ponownie sieć wyróżniona została nagrodą „Hermes”. Otrzymał ją właściciel sklepu ODIDO w Raszkowie w kategorii „Handel detaliczny z tradycjami”. W myśl sloganu „Od domu blisko, do domu wszystko” sieć ODIDO oferuje szeroki asortyment produktów zaspokajających w pełnie codzienne potrzeby Klientów. Drugim ważnym atrybutem sieci jest bliskość klienta, zarówno w sensie lokalizacji jak i indywidualnego podejścia w zakresie obsługi.

 

Źródło MAKRO Cash & Carry Polska. Dostarczył netPR.pl
Authors
Tags , , ,

Related posts

Top