Netia zapewnia komunikację dla europejskiego Contact Center Qatar Airways

Teaser

Netia, na potrzeby zlokalizowanego we Wrocławiu, europejskiego centrum obsługi klientów linii lotniczych Qatar Airways, dostarczyła łącza dostępu do internetu oraz międzynarodowe łącza telefoniczne, za pomocą których ulokowane w Polsce contact center obsługuje połączenia przychodzące na numery lokalne w 9 krajach Unii Europejskiej.

Przedmiotem umowy pomiędzy Netią z Qatar Airways są usługi dostępu do internetu i telefoniczne międzynarodowej infolinii, polegającej na kierowaniu - za pośrednictwem międzynarodowego operatora - połączeń przychodzących z lokalnych numerów dostępowych (LNS - Local Number Service), uruchomionych w ośmiu krajach europejskich. Ruch z numerów lokalnych w tych krajach (i numerów lokalnych, obsługiwanych bezpośrednio przez Netię w Polsce) kierowany jest na łącza obsługiwane przez Netię, w ramach umowy z Qatar Airways.

Wszystkie połączenia z 8 krajów UE i Polski będą docelowo obsługiwane przez konsultantów zatrudnianych przez Klienta w biurze we Wrocławiu. W pierwszej kolejności wrocławskiego Contact Center (CC) zajmie się obsługą klientów z Polski, Wielkiej Brytanii, Niemiec i Francji. Do końca 2013 roku konsultanci pracujący we Wrocławiu mają również obsługiwać klientów dzwoniących na lokalne numery infolinii Qatar Airways w Hiszpanii, Włoszech, Austrii i Belgii.

Rozwiązanie dostarczone przez Netię pozwala w tej chwili na jednoczesną pracę na ponad 150 stanowiskach CC, z możliwością dalszej, szybkiej rozbudowy.

– Usługa Local Number Service pozwala Netii na obsługę w swojej sieci ruchu telekomunikacyjnego rozpoczynanego przez użytkowników poza granicami Polski za pośrednictwem numerów lokalnych, dostępnych w szeregu krajów na całym świecie. Projekt jaki zrealizowaliśmy dla Qatar Airways pokazuje, że nie trzeba być operatorem pan-europejskim, żeby skutecznie obsługiwać międzynarodowe korporacje. Nasze rozwiązanie znakomicie wspiera też rozwój jednej z najbardziej dynamiczych branż, jaką jest outsourcing procesów biznesowych - powiedziała Renata Filipek-Baryłowska, dyrektor komercyjny pionu klientów biznesowych w Netii.

Obecnie linie lotnicze Qatar Airways obsługują połączenia ze 125 miast na całym świecie i wciąż rozbudowują siatkę połączeń.

Qatar Airways to niejedyny klient Netii z branży lotniczej. Grupa Netia obsługuje również m.in. PLL LOT oraz Polską Agencję Żeglugi Powietrznej. Netia jest jednym z nielicznych operatorów, który spełnił niezwykle wysokie wymagania jakościowe PAŻP.

 
***

Informacje o firmie Netia:

Netia S.A. jest jednym z największych operatorów telekomunikacyjnych w Polsce. Dostarcza kompleksowe, zintegrowane i przyjazne użytkownikowi rozwiązania on-line. Netia dysponuje około 13 tys. km własnych światłowodowych sieci szkieletowych i metropolitalnych oraz tysiącami kilometrów kanalizacji teletechnicznej. Operator dysponuje sieciami metropolitalnymi w 48 największych polskich miastach oraz 140 dużymi węzłami optycznymi i 5 centrami kolokacyjnymi. W zasięgu sieci Grupy Netia znajduje się około 70 proc. biurowców w większych miastach Polski. 

W ofercie Netii dla biznesu znajduje się szeroka gama rozwiązań z zakresu szeroko pojętej teleinformatyki, począwszy od rozwiązań głosowych (tradycyjnych oraz IP), transmisji danych, dostępu do internetu, po szereg nowoczesnych rozwiązań zintegrowanych, opartych o przetwarzanie w tzw. chmurze oraz zaawansowanych usług Data Center. Wśród nich na szczególną uwagę zasługują takie usługi jak: kompleksowe rozwiązanie Unified Communications  o nazwie Netia Office Anywhere czy Cloud Server, zapewniająca bezpieczną i skalowalną infrastrukturę IT. Netia ma również w swojej ofercie najnowocześniejsze rozwiązania do dystrybucji treści poprzez internet (Netia CDN - Content Delivery Network) oraz wideokonferencji - Netia Video Anywhere, która pozwala na przeprowadzanie wielostronnych rozmów wideo w jakości HD i współdzielenie plików na urządzeniach mobilnych (tablety, smartfony) i komputerach bez potrzeby wydawania znacznych środków na kosztowny sprzęt.

 

Źródło Netia. Dostarczył netPR.pl
Authors

Related posts

Top