,,Moc Piękna. Piękna Moc” – rusza nowa kampania Samsung promująca smartfony GALAXY A3 i A5

,,Moc Piękna. Piękna Moc” oraz „Design i precyzja zamknięte w metalu” to główne hasła kampanii promującej najnowsze modele smartfonów firmy Samsung - GALAXY A3 i GALAXY A5. Kampania obejmuje swoim zasięgiem zarówno telewizję, Internet, radio, kino, OOH jak i działania niestandardowe.

Smartfony linii GALAXY A to najsmuklejsze smartfony firmy Samsung. Ich jednobryłowe obudowy wykonano w całości z metalu. To telefony o dopracowanym i modnym wzornictwie oraz wyjątkowych aparatach fotograficznych i najbardziej zaawansowanych funkcjach umożliwiających korzystanie z sieci społecznościowych. Urządzenia są dostępne w różnych wersjach kolorystycznych i rozmiarach.

Kampania rozpocznie się otwartą prezentacją nowych smartfonów GALAXY A3 i A5, która odbędzie się 6 lutego w warszawskim Centrum Handlowym Arkadia. Oprócz najnowszych telefonów uczestnicy wydarzenia będą też mieli okazję obejrzeć najnowsze klipy reklamowe startującej kampanii „Moc Piękna. Piękna Moc”. Emisji filmów, które w najbliższym czasie będą promować GALAXY A3 i A5 towarzyszyć też będzie prezentacja specjalnego filmu „Making of”.

Główną atrakcją piątkowej premiery będą występy ambasadorów marki Samsung GALAXY A:

- Łukasza Świrka - absolwenta Akademii Wychowania Fizycznego w Krakowie, od 15 lat związanego ze wspinaczką sportową na czas, członka kadry narodowej, zdobywcy Pucharu Świata w 2011r. Jako "Człowiek Flaga" wystąpił w VII edycji programu Mam Talent, zdobywając 4. miejsce. Obecnie prezentuje swoje umiejętności robiąc pokazy ludzkiej flagi do przygotowanej przez siebie choreografii.

- Bereniki Nienadowskiej - fotomodelki, instruktorki oraz tancerki pole dance, pochodzącej z Sulechowa k. Zielonej Góry. Berenika to zdobywczyni drugiego miejsca w ostatniej edycji programu Mam Talent, finalistka Mistrzostw Europy, laureatka Mistrzostw Polski w swojej kategorii. Prowadzi warsztaty pole dance w całej Polsce.

Wydarzenie będzie otwarte dla wszystkich klientów CH Arkadia.

Link do materiałów:

http://www.samsung.com/pl/galaxy-a/#/intro

Kreację przygotowała agencja Leo Burnett, za zakup mediów odpowiedzialny był Starcom, działania Public Relations prowadzi Havas PR Warsaw.


dostarczył infoWire.pl
Źródło Samsung Electronics Polska Sp. z o.o.. Dostarczył netPR.pl
Authors
Top