MAKRO rozbudowuje ofertę online

Sklep internetowy sieci hurtowni wielkopowierzchniowych – MAKRO Biuro Online działa już ponad pół roku. Klienci platformy to biura, firmy, instytucje oraz szkoły, które posiadają zaplecze biurowe, poszukujące szerokiego wyboru asortymentu biurowego, chemii gospodarczej oraz wybranych artykułów spożywczych. Platforma MAKRO to odpowiedź na zmieniające się oczekiwania konsumentów – dziś co czwarty Polak robi zakupy w Internecie[1].

Jak szacują eksperci tylko w 2012 roku rynek e-commerce w naszym kraju urósł o 25%, osiągając wartość bliską 21,5 mld złotych. Prognozy na 2013 są równie optymistyczne – sprzedaż internetowa wzrośnie o kolejne 20%. Dziś w Polsce działa ponad 10 tysięcy sklepów internetowych, które coraz częściej stawiają na specjalizacje i dotarcie do wyselekcjonowanej grupy klientów[2].

MAKRO Biuro Online (www.makro.pl/biuro-online) oferuje szeroki wybór artykułów biurowych, papierniczych, chemii gospodarczej i wybranych produktów spożywczych to nic innego jak odpowiedź na rosnące oczekiwania przedsiębiorców zaopatrujących się na co dzień w tradycyjnych halach MAKRO. Klienci MAKRO Biuro Online to przede wszystkich biura, firmy, instytucje oraz szkoły.

Konsumenci wybierający zakupy przez Internet najbardziej cenią dostawę zamówienia bezpośrednio do domu (79%), oszczędność czasu (76%) i duży wybór produktów (75%)[3]. Właśnie na te elementy twórcy sklepu internetowego sieci hurtowni zwracali uwagę w szczególności. Klienci sklepu internetowego MAKRO Biuro Online mogą korzystać z rozbudowanej, w porównaniu z asortymentem dostępnym w halach, oferty artykułów biurowych, szerokiego dostępu do produktów sygnowanych markami Sigma Fine Food oraz Aro, dystrybuowanymi wyłącznie w halach MAKRO, możliwości płatności kartami płatniczymi, dowozu towaru na terenie całego kraju – w 98% procentach odbywa się on już następnego dnia.

 Sklep MAKRO Biuro Online działa od września 2012 roku. W swojej ofercie ma ponad 5 000 artykułów niezbędnych do funkcjonowania każdego biura. Więcej informacji znaleźć można na stronie www.makro.pl/biuro-online.



[1] Badanie PAYBACK Consumer Monitor przeprowadzone na zlecenie Loyalty Partner Polska, operatora Programu PAYBACK, maj 2011.

[2] Rynek e-commerce urośnie w Polsce o ponad 20 proc. www.portalspożywczy.pl , data publikacji: 31.03.2013r.

[3] Polacy coraz więcej kupują przez internet. Mężczyźni chętniej niż kobiety. www.wirtualnemedia.pl, data publikacji: 27.11.2012r.

 

MAKRO Cash & Carry jest liderem w branży samoobsługowego handlu hurtowego. Usługi firmy, skierowane przede wszystkim do przedsiębiorców, obejmują zarówno kompleksowe zaopatrzenie, jak i nowoczesne rozwiązania biznesowe. W MAKRO klienci znajdą pod jednym dachem artykuły spożywcze i przemysłowe w szerokim wyborze, doskonałej jakości i przystępnych cenach – jedna nowoczesna hala to odpowiednik 50 hurtowni branżowych. Do dyspozycji kupujących są także usługi dodatkowe – m.in. doradztwo biznesowe czy szkolenia gastronomiczne – które skupiają się wokół nowoczesnej Akademii Efektywnej Przedsiębiorczości w Warszawie. W Polsce MAKRO Cash & Carry istnieje od 1994 roku; posiada obecnie 41 hal (w tym już jedenaście hal mniejszego formatu). Łączna powierzchnia sprzedaży hurtowej wynosi ponad 270 000 m2. MAKRO Cash & Carry zatrudnia w Polsce około 7,5 tys. osób. Więcej informacji o MAKRO można znaleźć na stronach www.facebook.com/MAKROPolska oraz www.makro.pl

METRO Cash & Carry działa w 29 krajach i posiada około 700 samoobsługowych hurtowni. Z ponad 120 tysiącami pracowników na całym świecie, firma osiągnęła w 2012 roku sprzedaż na poziomie około 32 mld euro. METRO Cash & Carry jest działem sprzedaży METRO Group. METRO Group to jedna z największych międzynarodowych firm handlu detalicznego. W 2012 r. Grupa osiągnęła sprzedaż w wysokości około 67 mld euro. Firma zatrudnia około 280 tysięcy pracowników i obsługuje ponad 2200 hal w 32 krajach. Wyniki Grupy METRO opierają się na sile sprzedaży firm, które działają niezależnie w poszczególnych segmentach rynku: METRO/MAKRO Cash & Carry - międzynarodowego lidera samoobsługowego handlu hurtowego, hipermarketów Real, Media Markt. Saturna - lidera na europejskim rynku handlu elektronicznego oraz Galerii Kaufhof. Więcej informacji na: www.metrogroup.de.

Źródło MAKRO Cash & Carry Polska. Dostarczył netPR.pl
Authors
Tags , , ,

Related posts

Top