Conversion po raz kolejny optymalizuje współczynnik konwersji w serwisie Gram.pl

Konsultanci Conversion rozpoczęli prace nad kolejnym projektem optymalizacji współczynnika konwersji dla serwisu Gram.pl, jednej z największych platform dla graczy w Polsce.

Współpraca Conversion i Gram.pl rozpoczęła się w 2012 roku. Konsultanci Conversion przeprowadzili projekt optymalizacji serwisu, który zaowocował znacznym wzrostem współczynnika konwersji, co przełożyło się na wzrost przychodów sklepu.

„Zachęceni sukcesem poprzedniego projektu postanowiliśmy po raz kolejny podjąć współpracę z Conversion” mówi Wojciech Lisicki, Prezes Zarządu Gram.pl Sp. z o.o – „Przekonaliśmy się już, że Conversion to sprawdzony i kompetentny parter biznesowy. Nie mamy wątpliwości, że i przy tym projekcie współpraca przyniesie satysfakcjonujące efekty”

Projekt optymalizacji współczynnika konwersji zakłada między innymi analizy ilościowe, przeprowadzenie badań użyteczności, projektowanie makiet oraz testy A/B, które obiektywnie potwierdzają skuteczność przeprowadzanych zmian.

„Optymalizacja współczynnika konwersji to nie jednorazowe przedsięwzięcie, a ciągły proces, w którym to wdrażanie i testowanie małych zmian sukcesywnie prowadzi do zwiększania współczynnika konwersji. Dlatego cieszymy się, że możemy razem z Gram.pl po raz kolejny podjąć wyzwanie i wspólnie pracować nad optymalizacją witryny” – mówi Paweł Ogonowski, nadzorujący prace projektowe po stronie Conversion.

Gram.pl to jeden z największych polskich serwisów o grach komputerowych, konsolowych oraz szeroko pojętej rozrywce dla graczy w Polsce. Gram.pl to także największy polski sklep internetowy z szerokim asortymentem gier, akcesoriów komputerowych i konsol. Spółka posiada ponad 130 punktów odbiorów osobistych, które umożliwiają graczom szybki dostęp do zakupionych przez nich produktów.  Firma Gram.pl należy do spółki giełdowej Action S.A., jednego z największych polskich dystrybutorów sprzętu komputerowego.

Informacja o nadawcy:  Conversion Sp. z o.o to pierwsza w Polsce firma specjalizująca się w optymalizacji konwersji i analityce internetowej. Koncentracja na wyżej wymienionych obszarach zapewnia klientom zwiększenie sprzedaży bez zwiększania ich budżetów reklamowych oraz pokazuje, jak inwestować w trafne działania on-line na podstawie danych. Konsultanci Conversion to certyfikowania analitycy Google Analytics (Google Analytics Individual Qualification) oraz członkowie Stowarzyszenia analityki Internetowej (Web Analytics Association). Pracowali przy projektach biznesowych dla m.in.: Answear.com, Pracuj.pl, Lukas Bank, Tauron, Gazeta.pl, PAP, Ernst & Young, Krajowy Rejestr Długów, Nazwa.pl czy Medicover.

http://www.conversion.pl

 

Źródło Conversion. Dostarczył netPR.pl
Authors
Top