Wiadomości branżowe

concepshop.pl z kampanią promocyjną

Teaser

W dobrym stylu…

Wystartowała kampania wizerunkowa conceptshop.pl, multibrandowej platformy z ubraniami, dodatkami oraz biżuterią od młodych projektantów. Serwis przechodzi właśnie kompletną przebudowę i rebranding. W akcji promocyjnej biorą udział dwie blogerki modowe – Jessica Adamczyk oraz Magdalena Majewska.

conceptshop.pl to platforma z ubraniami i dodatkami od młodych projektantów. Można na niej znaleźć ponad 3 tys. produktów sygnowanych przez ponad 150 marek – w tym m.in. Fun in Design, LifeStab, risk. made in Warsaw, Loft37 oraz SHE/S A RIOT. Kampania serwisu skierowana jest do młodych kobiet zainteresowanych modą, w przedziale wiekowym 19-35 lat. – Chcieliśmy pokazać, że conceptshop.pl to miejsce przyjazne osobom, które szukają nowych pomysłów, stawiają na indywidualizm oraz cenią jakość. Platforma, na której można znaleźć przystępne cenowo, unikatowe produkty od niezależnych polskich projektantów – mówi Ewa Cięszka, Specjalista ds. Marketingu w Wirtualnej Polsce, odpowiedzialna za realizację kampanii.

Do współpracy zaproszone zostały blogerki, Jessica Adamczyk oraz Magdalena Majewska. – Dwie zupełnie różne dziewczyny, które znakomicie potrafią wyrazić siebie oraz własny styl poprzez modę, co stanowi najlepszą wizytówkę naszego serwisu. Są dynamiczne i odważne, a swoją pracą inspirują inne kobiety – dodaje Ewa Cięszka. W prasie i internecie można zobaczyć kreacje z Jessicą i Magdą oraz sześć setów prezentujących ubrania i dodatki dostępne na conceptshop.pl.

Jednym z powodów przeprowadzenia akcji była przebudowa conceptshop.pl. Zmieniono już logo serwisu. Dzięki prowadzonym pracom serwis ma być bardziej przejrzysty, ergonomiczny i jeszcze lepiej spełniać oczekiwania użytkowników. Będzie też odpowiadać współczesnym trendom w dziedzinie mody i designu.

Kampania trwać będzie, z różnym natężeniem, do połowy czerwca. Kreacje concepshop.pl pojawią się w magazynach modowych i lifestylowych. Platforma będzie również promowana w sieci – w serwisach należących do Wirtualnej Polski.

Wykorzystane kanały komunikacji
•    prasa: dzienniki, tygodniki, miesięczniki (m.in. Glamour, In Style, Claudia, Zwierciadło, Cztery Kąty)
•    internet: Wirtualna Polska

Kreacja, koncepcja kreatywna i realizacja kampanii
•    Dział Marketingu, Wirtualna Polska
•    Dział Graficzny, Wirtualna Polska

Zakup i planowanie mediów
•    Zespół ds. Planowania Mediów, Wirtualna Polska

< 239324" >
Źródło Wirtualna Polska SA. Dostarczył netPR.pl

Similar Posts