Kampania DOOH “I Will” dla uczczenia ofiar zamachów z 9/11

Aby uczcić 10. rocznicę zamachów z 11. września 2001 r. firma Viacom we współpracy z MyGoodDeed i HandsOn Network rozpoczęła kampanię mającą zachęcić Amerykanów do wzięcia udziału w „9/11 National Day of Service and Remebrance”, zobowiązując się do dobrych uczynków, dobroczynności oraz działań wolontariackich.

Kampania DOOH „I Will” była prowadzona w dniach 6-11 września w sieci Viacom i składała się ze specjalnie przygotowanych materiałów, w których wraz z pracownikami Viacom wystąpili tacy artyści i aktorzy jak: Lady Gaga, Fran Drescher, DJ Pauly D, Nas, Julianne Hough oraz Drake Bell. Viacom udostępnił swoją infrastrukturę oraz wsparł kampanię widżetem „I Will”, za pomocą którego można było przesłać swoją osobistą odpowiedź na pytanie: „Co zrobisz w hołdzie 9/11?”. Z kolei przy użyciu technologii Picture-to-Screen firmy Aerva, pracownicy Viacom, gwiazdy oraz ważne osobistości Nowego Jorku mogli przesyłać swoje zdjęcia wraz ze zobowiązaniem „I Will” na cyfrowy billboard MTV, umieszczony na Times Square.

Poprzez stronę internetową 911day,org zgłoszono ponad 100 tysięcy charytatywnych działań. Ponadto ponad 600 tysięcy osób zgłosiło się jako wolontariusze w ramach zorganizowanej działalności charytatywnej w 24 stanach.

Kampania objęła również partnerstwo z NASCAR, NFL oraz Major League Baseball.

http://www.4press.pl/index.php?p=12285

Authors

Related posts

Top